Кафедра маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 367
Results Per Page
Sort Options
Item Сучасний стан і механізм функціонування ринку насіння соняшнику(Економіка АПК, 2005) Невлад, Віра ФедорівнаItem ПРОБЛЕМА ВІДНОВЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПОСІВНИХ ПЛОЩ СОНЯШНИКУ В СТЕПОВІЙ ЗОНІ(Економіка АПК, 2005) Невлад, Віра ФедорівнаItem ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Умань, 2005) Харенко, Андрій Олександрович; Коваленко, Григорій ОлександровичДосліджується агромаркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств Черкаської області та оцінюється її економічна ефективність.Item ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИРОБНИЦТВА НАСІННЯ СОНЯШНИКУ В УКРАЇНІ(Агроінком м. Київ., 2005) Невлад, Віра ФедорівнаItem ПРОБЛЕМА ВІДНОВЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПОСІВНИХ ПЛОЩ СОНЯШНИКУ В СТЕПОВІЙ ЗОНІ(Агроінком м. Київ, 2005) Невлад, Віра ФедорівнаItem АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА СОНЯШНИКУ(УДАУ, 2005) Невлад, Віра ФедорівнаItem ДЕЯКІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Умань : Вид-во УДАУ, 2006) Харенко, Андрій ОлександровичItem ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Луганськ: Вид-во ЛНАУ, 2006) Харенко, Андрій Олександрович; Коваленко, Григорій ОлександровичПроаналізовано показники збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області в розрізі видів продукції та внесено пропозиції з підвищення її ефективності.Item РІВЕНЬ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ ЗА МАЙНОВІ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПАЇ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЗЕМЕЛЬНИХ РОЗМІРІВ АГРАРНИХ ФОРМУВАНЬ(Київ, 2006) Харенко, Андрій ОлександровичПроаналізовано рівень орендної плати за майно і землю, що виплачується сільськогосподарськими підприємствами Черкаської області.Item ЕФЕКТИВНІСТЬ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Умань: Вид-во УДАУ, 2006) Харенко, Андрій ОлександровичItem ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОСІВНИХ ПЛОЩ СОНЯШНИКУ В СТЕПУ УКРАЇНИ(м. Умань Видавничий Центр УДАУ, 2006) Невлад, Віра ФедорівнаItem ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВПЛИВУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА НАСІННЯ СОНЯШНИКУ В СТЕПОВІЙ ЗОНІ УКРАЇНИ(м. Умань Видавничий Центр УДАУ., 2006) Невлад, Віра ФедорівнаItem МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РИБНОЇ ПРОДУКЦІЇ(Вид-во УДАУ, 2007) Мазур, Юрій ПавловичФілософія „ринку споживача” передбачає отримання прибутку виробни-ками, перш за все, за рахунок задоволення потреб споживачів їхньої продукції. Визначення та найповніше задоволення потреб ринку неможливе без систематичного збору та аналізу інформації про попит, враження від товару, пропозицій і поведінки споживачівItem Підвищення ефективності виробництва товарної риби в водоймах комплексного призначення(Рибогосподарська наука України, 2008) Мазур, Юрій Павлович; Уланчук, Володимир СеменовичДосліджено стан виробництва товарної риби в аграрних формуваннях Черка-ської області, що орендують водойми комплексного призначення. Запропонована економіко–математична модель, яка дає можливість встановити опти-мальні розміри галузей в аграрних формуваннях, що займаються вирощуванням товарної риби та ефективно використовувати наявні виробничі ресурсиItem ЕКОНОМІЧНІ УМОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ НАСІННЯ СОНЯШНИКУ ТА ОЛІЇ В СТЕПОВІЙ ЗОНІ УКРАЇНИ(УДАУ, 2008) Невлад, Віра ФедорівнаItem ОЦІНКА НАСЛІДКІВ АГРАРНОЇ РЕФОРМИ ОЛІЄЖИРОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ(Видавничий Центр УДАУ, 2008) Невлад, Віра ФедорівнаItem ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Умань: Вид-во СПД Сочінський, 2008) Харенко, Андрій ОлександровичItem ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАСІННЯ СОНЯШНИКУ В СТЕПОВІЙ ЗОНІ УКРАЇНИ(УДАУ, 2008) Невлад, Віра ФедорівнаItem ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИРОБНИЦТВА, ПЕРЕРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ НАСІННЯ СОНЯШНИКУ(Умань: СПД «Сочінський», 2008) Невлад, Віра ФедорівнаItem ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Редакційно-видавничий центр Уманського ДАУ, 2008) Харенко, Андрій ОлександровичРозкрито теоретичні основи ефективності розвитку сільськогосподарських підприємств, проаналізовано стан та ефективність їх функціонування, обґрунтовано раціональні розміри, опрацьовано типові моделі перспективного розвитку на основі раціональних розмірів із заданою спеціалізацією, враховуючи наявність трудових ресурсів, пунктів переробки та збуту продукції та регіональні потреби населення в продуктах харчування, подано пропозиції щодо вдосконалення їх системи маркетингового інформаційного забезпечення.