Кафедра маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by browse.metadata.dateaccessioned
Now showing 1 - 20 of 367
Results Per Page
Sort Options
Item Стан та перспективи розвитку зернового виробництва в Україні(Київ: НДЕІ, 2015-02) Пенькова, Оксана ГеоргіївнаУ статті показано, що від існуючого диспаритету цін на зерно на внутрішньому та зовнішньому ринках українські агровиробники не отримують економічного прибутку. Автор доводить, що сучасна система розподілу доходів між виробниками зерна та логістичними монополістами перешкоджає реалізації експортного аграрного потенціалу України. За результатами аналізу досвіду розвинутих країн обґрунтовується положення про необхідність створення рівних ринкових можливостей для всіх економічних агентів через ширше використання інструментів строкового біржового ринку.Item ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ, ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ І ЦІНОВОЇ ТАКТИКИ(ТОВ «Друк-Сервіс», 2012) Корман, Ірина ІванівнаВ статті розглянуто наукові підходи до алгоритму встановлення ціни та запропоновано схему, що відображає взаємозв’язок цінової політики, цінової стратегії та цінової тактикиItem ПРОГНОЗ ЦІН НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВ(Видавництво Національного університету "Острозька академія", 2013) Корман, Ірина ІванівнаРозроблено прогнозну багатофакторну модель індексу цін із використанням методів регресії в поєднанні з методами факторного аналізуItem ВИБІР ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗАЙМАЄТЬСЯ ПЕРЕРОБКОЮ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВ(ДВНЗ "ПДТУ", 2013) Корман, Ірина Іванівна; Корінєв, Валентин ЛеонідовичВ статті розглянуто цінові стратегії на основі співвідношення «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність» та «ціна - якість», їх об’єднання в матрицю цінових стратегій. Проаналізовано використання цінових стратегій вітчизняними виробниками рибної продукції і морепродуктів і визначено їх місце на матриці цінових стратегій. На прикладі продукції торгової марки «Риба’К» запропоновано цінові заходи в межах обраних цінових стратегій, які дозволять збільшити прибуток підприємства і зберегти прихильність споживачів.Item ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ(науковий журнал «Актуальні проблеми економіки», 2015-08) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр Леонідович; Бортник, Тетяна ІванівнаВ статті проаналізовано ефективність збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо основних видів продукції рослинництва та вплив концентрації виробництва на її показники. Визначено провідні підприємства галузі на території регіону та розглянуто результати їх діяльності. Запропоновано напрями, що здатні позитивно вплинути на ефективний збут продукції галузі господарствами регіону.Item Ефективність функціонування та перспективи розвитку сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні(Вид-во СПД Сочінський, 2009) Харенко, Андрій Олександрович; Бурик, Анатолій ФедоровичРозкрито теоретичні основи ефективності розвитку сільськогосподарських підприємств, проаналізовано стан та ефективність їх функціонування, обґрунтовано раціональні розміри, опрацьовано типові моделі перспективного розвитку на основі раціональних розмірів із заданою спеціалізацією, враховуючи наявність трудових ресурсів, пунктів переробки та збуту продукції та регіональні потреби населення в продуктах харчування, подано пропозиції щодо вдосконалення їх системи маркетингового інформаційного забезпечення. Розраховано на керівників і спеціалістів агропромислового комплексу, сільськогосподарських товаровиробників, науковців, студентів та викладачів вищих навчальних закладів та коледжів.Item Нова аграрна політика ЄС(Умань: ВПЦ «Візаві», 2015-05) Пенькова, Оксана ГеоргіївнаДосліджено принципи, пріоритети, інструменти та еволюція Спільної аграрної політики країн ЄС. Визначено особливості планованої бюджетної підтримки сільського господарства ЄС на 2014–2020 рр.Item ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Редакційно-видавничий центр Уманського ДАУ, 2008) Харенко, Андрій ОлександровичРозкрито теоретичні основи ефективності розвитку сільськогосподарських підприємств, проаналізовано стан та ефективність їх функціонування, обґрунтовано раціональні розміри, опрацьовано типові моделі перспективного розвитку на основі раціональних розмірів із заданою спеціалізацією, враховуючи наявність трудових ресурсів, пунктів переробки та збуту продукції та регіональні потреби населення в продуктах харчування, подано пропозиції щодо вдосконалення їх системи маркетингового інформаційного забезпечення.Item Моніторинг напрямів підвищення енергетичної безпеки сільського господарства України(Дніпропетровськ : ДНУ, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичРозглядається проблема ефективного використання енергетичних ресурсів в сільському господарстві України, значення енергозбереження для забезпечення як економічної так і енергетичної безпеки країни, а також шляхи досягнення даної мети.Item МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ВИРОБНИЦТВА РІПАКУ В КОНТЕКСТІ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ РЕГІОНУ(Суми, 2010) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичВ статті проведено аналіз існуючого стану господарської діяльності щодо виробництва насіння ріпаку в сільськогосподарських підприємствах Черкаської області, визначено потенціал об’ємів вирощування культури із врахуванням забезпечення населення регіону продовольством на рівні фізіологічних норм.Item МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Хмельницький, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичЗдійснено аналіз показників виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області в розрізі видів продукції. Розглянуто рівень конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів залежно від їх розмірів за площею землекористування. Вказано напрями підвищення ефективності їх функціонування за допомогою маркетингових методів.Item МАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Умань, 2012) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр Леонідович; Побережець, Наталія БорисівнаПроаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо насіння олійних культур, досліджено залежність рівня її ефективності від ступеня концентрації виробництва, внесено пропозиції щодо підвищення її ефективності.Item МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ(Умань, 2009) Харенко, Андрій ОлександровичПроаналізовано рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області та розглянуто перспективні напрями підвищення її за допомогою маркетингових методів.Item МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ СВИНАРСТВА В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ(Харків, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичПроаналізовано стан та економічну ефективність виробництва м’яса свиней у сільськогосподарських підприємствах, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації поголів’я, визначено потенціал об’ємів виробництва продукції на регіональному рівні.Item ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОБНИЦТВА МЯСА ВРХ ТА НАПРЯМИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ(Умань, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичПроаналізовано економічну ефективність виробництва м’яса ВРХ, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації поголів’я в сільськогосподарських підприємствах, зроблено спробу визначити потенціал галузі в регіоні та внесено пропозиції щодо підвищення ефективності її функціонування.Item МОНІТОРИНГ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ(Умань, 2009) Харенко, Андрій ОлександровичВ статті проаналізовано стан рекламного ринку України в розрізі основних каналів поширення інформації та зроблено прогноз щодо подальшого його розвитку.Item МАРКЕТИНГ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Умань, 2012) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр Леонідович; Лемещенко, Вікторія МихайлівнаПроаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо продукції плодоовочевого підкомплексу, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації виробництва, зроблено спробу внести пропозиції щодо підвищення її ефективності.Item СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ ТА КОНЦЕНТРАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ЯК ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Умань, 2012) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр Леонідович; Бурляй, Галина ЛеонідівнаДосліджена залежність конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Черкаської області від рівня спеціалізації та концентрації виробництва, внесені пропозиції щодо раціональних розмірів господарюючих суб’єктів.Item РІВЕНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ(Умань, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Коротєєв, Микола АнатолійовичПроведено моніторинг рівня забезпеченості та ефективності використання трудового потенціалу сільськогосподарських підприємств Черкаської області, виявлено вплив розміру господарств за земельною площею на досліджувані показники.Item ГАРМОНІЗАЦІЯ СТАНДАРТІВ ПРОДУКЦІЇ САДІВНИЦТВА ДО ВИМОГ ЄС(Камянець-Подільський, 2011) Харенко, Андрій Олександрович; Бурляй, Олександр ЛеонідовичВ статті аналізуються стандарти якості на продукцію садівництва в Україні та країнах ЄС в контексті прагнення вступу нашої країни до даної організації.