Кафедра української та іноземних мов
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра української та іноземних мов by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 133
Results Per Page
Sort Options
Item Прислів'я німецької та англійської мов з національно-маркованим компонентом у їх структурі(2007) Олійник, Олена ОлександрівнаУ статті розглядаються пареміологічні одиниці, структура яких включає національно-марковані компоненти, до яких ми відносимо антропоніми, етноніми, ойконіми, гідроніми, компоненти-назви грошових одиниць та одиниць міри.Item Уманські прізвищеві назви XVII ст. з формантом -енк(о)(Рута, 2007) Блажчук (Фернос), ЮліяСтаття присвячена дослідженню уманських прівщевих назв 17 ст. з формантом -енк(о), що був найпродуктивнішим формантом у досліджуваний періодItem Прізвища-композити в антропоніміконі Уманщини(Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ, 2007) Блажчук (Фернос), ЮліяУ статті аналізуються сучасні прізвища Уманщини композитної будовиItem Антитезна структура прислів'їв (на матеріалі німецької та англійської мов)(2007) Олійник, Олена ОлександрівнаУ запропонованій статті об'єктом аналізу є пареміологічні одиниці німецької та англійської мов, побудовані на антитезах. Автором проаналізована антитезна структура німецьких та англійських прислів'їв, здійснена їх тематична класифікація, наведені приклади найпоширеніших зразків тотожних контрастних моделей прислів'їв в англійській та німецькій мовах.Item Прізвища Уманщини, мотивовані топонімами та етнонімами(Пульсари, 2007) Блажчук, ЮліяУ статті досліджено лексико-семантичні особливості твірних основ уманських антропонімів відтопонімного та відетнонімного походженняItem Проблема творчої самореалізації учнів у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського(2008) Комісаренко, Наталія ОлександрівнаУ статті розлядається проблема творчої самореалізації учнів у позаурочний час. Доведена необхідність розвитку та вдосконалення здібностей особистості протягом усього життя. Визначено провідну роль школи та учителя у цьому процесі.Item Антропонімія Уманщини XVІІ - початку XXI ст.(Редакційно-видавничий центр Уманського ДАУ, 2008) Блажчук (Фернос), Юлія ІванівнаДисертація присвячена дослідженню антропонімів Уманщини в діахронії. Досліджено семантику твірних основ прізвищевих назв та прізвищ Уманщини, продуктивність антропонімів кожної із розглянутих лексико-семантичних груп, основні мотиваційно-номінаційні групи. Здійснено порівняння найпродуктивніших моделей прізвищ. Укладено інверсійний словник прізвищ регіону.Item Прізвищеві назви та прізвища на -ак (-’ак), -чак в антропонімії Уманщини(Вид-во НПУ М.П.Драгоманова, 2009) Фернос, Юлія ІванівнаУ статті проаналізовано прізвищеві назви та прізвища Уманщини, утворені за допомогою поліфункціонального форманта -ак (-’ак), -чак, висвітлено динаміку розвитку аналізованої словотвірної моделі.Item Розвиток лексичної компетенції студентів з урахуванням соціокультурного компонента(2009) Мельник, Ганна ВолодимирівнаItem Дублетні терміни з терміноелементами греко-латинського походження(2009) Паєвська, Марія ВолодимирівнаItem Прізвища Уманщини, утворені морфолого-синтаксичним шляхом(Видавництво Донецького національного університету, 2009) Фернос, Юлія ІванівнаУ статті розглядаються морфолого-синтаксичні утворення в антропонімії УманщиниItem Гуманістичний аспект формування майбутніх спеціалістів на основі спадщини В.О. Сухомлинського(2009) Комісаренко, Наталія ОлександрівнаСтаття присвячена проблемі підготовки майбутніх спеціалістів на основі гуманістичної спадщини В.О. Сухомлинського.Item Відображення семантичної структури багатозначних слів на фразеологічному рівні(Київ: Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України, 2010) Бечко, Яна ВалеріївнаУ статті на матеріалі англійської, німецької та української мов розглядається питання про характер відображення систем семантичних варіантів багатозначних слів-найменувань вогню в структурі окремо взятих фразем і фразеологічних угруповань зі спільним ключовим компонентом. Автори встановлюють загальні напрями смислового розвитку назв вогню у фразеологічному контексті і фрейм, визначальний для інтерпретації концепту вогонь у цьому контексті.Item Класифікація термінологічних синонімів(2010) Паєвська, Марія ВолодимирівнаItem Групування антропонімів Уманщини за мотиваційними відношеннями(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Фернос, Юлія ІванівнаСтаття присвячена дослідженню мотиваційних відношень прізвищевих назв і прізвищ Уманщини XVII - початку ХХІ ст. Унаслідок аналізу мотивів виникнення прізвищевих назв та прізвищ Уманщини було виділено мотиваційно-номінативні групи: патроніми (матроніми), патронімно-посесивні назви, локативні назви, квалітативи, ситуативні назви та агентиви.Item Лексико-семантичне поле "освіта" в англійській та українській мовах та проблема перекладної взіємовідповідності освітньої лексики(2010) Комісаренко, Наталія ОлександрівнаУ статті досліджуються спеціальні лексичні елементи й терміни, що належать до освітньої лексики британського та американського національних варіантів англійської та української мов. З'ясовано характер перекладної взаємовідповідності освітньої лексики англійської та української мов на основі порівняльного аналізу. Визначено типові способи і прийоми перекладу англійських термінів системи освіти.Item Роль індивідуального стилю педагогічної діяльності у формуванні особистості майбутніх учителів іноземних мов(2010) Комісаренко, Наталія ОлександрівнаСтаття розглядає актуальну проблему формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів іноземних мов.Item Особливості підготовки бакалаврів сільського господарства в Австралії(2011) Мовчан, Людмила ВолодимирівнаУ статті проведено аналіз навчальних планів з підготовки фахівців аграрного напряму в Сіднейському та Мельбурзькому університетах Австралії і наведено основні вимоги до підготовки фахівців. Встановлено, що австралійські вищі навчальні заклади при підготовці бакалаврів сільського господарства основну увагу приділяють професійно орієнтованим дисциплінам, які в свою чергу включають практику та екскурсії на виробництві.Item Інтеграція Австралії у міжнародний освітній простір(2011) Мовчан, Людмила ВолодимирівнаВ статті розглядаються основні тенденції розвитку освіти в Європі та Австралії. Визначаються головні фактори впливу на розвиток освіти, а саме: глобалізація, децентралізація управління, інтеграція, Болонський процес. Встановлено, що основне завдання австралійської вищої освіти на сьогодні – це інтеграція у міжнародний освітній простір.Item ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ І ПОЛЬЩІ (порівняльний аналіз)(2011) Каричковська, Світлана ПетрівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. Дисертаційне дослідження присвячене розв’язанню питань підготовки майбутніх учителів англійської мови в контексті порівняльного аналізу. Розкрито сутність професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови. Здійснено наукове обґрунтування поняття системності в галузі навчання іноземної мови, визначені її структура і компоненти. Висвітлено історико-педагогічний генезис методики навчання іноземної мови. Проведено порівняльний аналіз систем стандартизації вищої іншомовної педагогічної освіти та навчальних планів педагогічних університетів з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за напрямом “Філологія” (англійська мова та література) України і Польщі. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення умов підготовки майбутніх учителів англійської мови у вищих педагогічних навчальних закладах.