Нагернюк, Діана Валентинівна2015-12-112015-12-112013Нагернюк Д.В. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культур / Д.В. Нагернюк // Науково-виробничий журнал Інноваційна економіка. – 2013. – № 7[45]. – С. 213 – 217.http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1060В статті розглянуті наукові основи маркетингової діяльності в аграрній сфері. Проведений аналіз каналів розподілу продукції олійних культур та їх реалізаційних цін. Обґрунтовано пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності підприємств, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції.uk-UAмаркетингова діяльністьконкурентоспроможність продукціїканали розподілуолійні культурисільськогосподарські підприємстваРоль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культурСтаття