Макушок О. В.Корман І. І.Семенда О. В.2025-06-252025-06-252025Макушок О.В., Корман І.І., Семенда О.В. Стратегії цифрової трансформації B2B-маркетингу: формування клієнтоорієнтованих моделей в умовах глобальної діджиталізації. Збірник наукових праць Уманського національного університету. Серія «Економічні науки». 2025. №106. Ч2. С. 45-55. DOI: 10.32782/2415-8240-2025-106-2-45-552415-82400134-6393https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/10942У статті проаналізовано стратегічні підходи до цифрової трансформації B2B-маркетингу в умовах глобальної діджиталізації та зовнішніх викликів, зокрема війни в Україні. Особливу увагу приділено формуванню клієнтоорієнтованих бізнес-моделей, ролі цифрових інструментів, таких як CRM, CDP, аналітика великих даних і штучний інтелект. Здійснено порівняльну оцінку ефективності різних цифрових стратегій у B2B-сегменті, визначено ключові чинники успішного впровадження цифрових рішень і окреслено напрями їх практичного використання в українському бізнес-середовищі.uk-UAСТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ B2B-МАРКЕТИНГУ: ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇStrategies of Digital Transformation in B2B Marketing: Developing Client-Oriented Models under Global DigitalizationСтаття