Корман, Ірина ІванівнаКорінєв, Валентин Леонідович2015-12-072015-12-072013Корман І.І. Вибір ефективної цінової стратегії підприємства, що займається переробкою риби та морепродуктів / В. Л. Корінєв, І.І. Корман // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності (Index Copernicus) : Збірник наукових праць . – Маріуполь : ДВНЗ «ПДТУ», 2013. – Вип. 2, Т. 1. – С. 136-141http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/792В статті розглянуто цінові стратегії на основі співвідношення «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність» та «ціна - якість», їх об’єднання в матрицю цінових стратегій. Проаналізовано використання цінових стратегій вітчизняними виробниками рибної продукції і морепродуктів і визначено їх місце на матриці цінових стратегій. На прикладі продукції торгової марки «Риба’К» запропоновано цінові заходи в межах обраних цінових стратегій, які дозволять збільшити прибуток підприємства і зберегти прихильність споживачів.uk-UAцінові стратегії«ціна-якість»«сприйняття ціни споживачем – економічна цінність»ВИБІР ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗАЙМАЄТЬСЯ ПЕРЕРОБКОЮ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВСтаття