Ненька, Руслана Володимирівна2017-03-182017-03-182013Ненька Р.В. Професійна спрямованість навчання вищої математики майбутніх інженерів-механіків на основі міжпредметних зв'язків /Р.В. Ненька// Матеріали IX Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми підготовки фахівців-аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти», 2013р. : зб. наук. пр. Під заг. ред. І.М. Бендери, Л. Ю. Збаравської. – Кам´янець-Подільський: ФОП Сисин Я.І., С.125-129.978-966-2124-88-0http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6014Стаття присвячена аналізу математичної освіти на інженерно-технологічних спеціальностях аграрних та аграрно-технічних вузів. Проілюстровано на прикладі розділу «Векторна алгебра» комплексний підхід реалізації професійної спрямованості викладання вищої математики на основі міжпредметних зв'язків.uk-UAпрофесійна спрямованість курсукомплексний підхідматематична модельміжпредметні зв'язкиматематична підготовкасхема інтеграціїПрофесійна спрямованість навчання вищої математики майбутніх інженерів-механіків на основі міжпредметних зв'язківСтаття