Ненька, Руслана ВолодимирівнаЛещенко, Світлана Валентинівна2018-09-252018-09-252018Медведєва М.О. Методичні підходи до організації групової навчальної діяльності з математики студентів ЗВО технологічних спеціальностей із використанням ІКТ / М.О. Медведєва, С.В. Лещенко, Р.В. Ненька // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ВПЦ Візаві, 2018. – Випуск 58. – С.137-146.2307-4922http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6685У статті розглядаються методичні підходи до організації групового навчання вищої математики із використанням інформаційнокомунікаційних технологій. Обґрунтовано різні форми навчання, за яких використання інформаційно-комунікаційних технологій буде сприяти виконанню низки навчальних завдань. Аналізуються переваги та недоліки проведення групових занять з вищої математики студентам закладів вищої освіти технологічних спеціальностей. Пропонується методика проведення практичного заняття з курсу вищої математики. Перевагою запропонованої методики є можливість урахування навчальних інтересів студентів та активізація їх пізнавальної діяльності.uk-UAгрупова навчальна діяльністьформа заняттямала групаінформаційно-комунікаційні технологіїМетодичні підходи до організації групової навчальної діяльності з математики студентів ЗВО технологічних спеціальностей із використанням ІКТМетодичні підходи до організації групової навчальної діяльностіСтаття