Мазур, Юрій Павлович2015-12-102015-12-102007Мазур Ю.П. Маркетингове дослідження регіонального ринку рибної продукції / Ю.П. Мазур // Зб. наук. праць УДАУ. – Умань: Вид-во УДАУ, 2007. – № 65.– С. 233-237http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1015Філософія „ринку споживача” передбачає отримання прибутку виробни-ками, перш за все, за рахунок задоволення потреб споживачів їхньої продукції. Визначення та найповніше задоволення потреб ринку неможливе без систематичного збору та аналізу інформації про попит, враження від товару, пропозицій і поведінки споживачівuk-UAмаркетингові дослідженняринок рибної продукціїзбір та аналіз інформаціїповедінка споживачаМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РИБНОЇ ПРОДУКЦІЇСтаття