Зборовська, Юлія Леонідівна2015-12-212015-12-212012Зборовська Ю.Л. Шляхи удосконалення конкурентоспроможності переробних підприємств АПК на зовнішньому ринку / Ю.Л. Зборовська // Інноваційна економіка. – 2012. - № 10. – С. 86-90.http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1413Підвищення конкурентоспроможності вітчизняних продовольчих товарів на зовнішньому ринку є не лише проблемою переробних підприємств, а й сільськогосподарських, оскільки її формування починається ще на стадії виробництва сировини. Цьому сприятиме створення суб’єктами підприємництва сільськогосподарських відділів, що не тільки знизить собівартість продукції, а й дозволить краще контролювати її якісні параметри, в тому числі й екологічність, яка, сьогодні, є дуже важливою для іноземних споживачів. Активними гравцями на міжнародному ринку можуть бути підприємства, які мають сталі конкурентні переваги перед іншими товаровиробниками. Довготривалий ефект можливий за умови постійного їх відтворення, удосконалення й унікальності поєднання, а також неможливості копіювання конкурентами.У статті зроблено аналіз відповідності розподілу експорту сировини й продовольчих товарів України відповідно до обсягів сільськогосподарського виробництва, дано оцінку конкурентоспроможності переробних підприємств АПК та запропоновано шляхи її удосконалення.uk-UAконкурентоспроможністьконкурентні перевагиагропромисловий комплексекспортШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ АПК НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУСтаття