Харенко, Андрій ОлександровичБурляй, Олександр Леонідович2015-12-072015-12-07201125. Харенко А. О. Маркетингові дослідження конкурентоспроможності виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький, 2011.– № 1. – С. 160 – 167.http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/806Здійснено аналіз показників виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області в розрізі видів продукції. Розглянуто рівень конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів залежно від їх розмірів за площею землекористування. Вказано напрями підвищення ефективності їх функціонування за допомогою маркетингових методів.uk-UAконкурентоспроможністьмаркетингефективністьсільськогосподарські підприємстваМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВСтаття