Каричковська, Світлана Петрівна2015-12-102015-12-102015https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1048У статті здійснено аналіз історико-педагогічного генезису методики навчання іноземних мов у контексті різноманітних компонентів. Виокремлено основні методи: граматико-перекладний, лексико-перекладний, натуральний, прямий, метод Пальмера, метод Уеста, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний та комунікативний. Визначено основні принципи, покладені в основу викладання іноземної мови за кожним із методів, їх позитивні та негативні сторони. Виділено основні закономірності розвитку методики навчання іноземної мови на сучасному етапі.uk-UAгенезисметодикаметодіноземна мованавчанняГенезис методики навчання іноземних мов як наукиСтаття