Харенко, Андрій Олександрович2015-12-072015-12-07200918. Харенко А. О. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні / А. О. Харенко : зб. наук. праць Уманського державного аграрного університету. –Умань, 2009. – Вип. 72. – Ч. 2. – С. 189 – 196http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/808Проаналізовано рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області та розглянуто перспективні напрями підвищення її за допомогою маркетингових методів.uk-UAконкурентоспроможністьсільськогосподарські підприємстваприбутокмаркетингові методицінаканали розподілуМАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІСтаття