Харенко, Андрій ОлександровичБурляй, Олександр ЛеонідовичПобережець, Наталія Борисівна2015-12-072015-12-07201237. Харенко А. О. Маркетинг продукції олійних культур сільськогосподарських підприємств Черкаської області / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Н.Б. Побережець : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 81. – Ч. 2. – С. 396 – 406http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/807Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо насіння олійних культур, досліджено залежність рівня її ефективності від ступеня концентрації виробництва, внесено пропозиції щодо підвищення її ефективності.uk-UAмаркетингсільськогосподарські підприємстваприбутоколійні культуриінформаціяканали збутуМАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІСтаття