Харенко, Андрій ОлександровичБурляй, Олександр ЛеонідовичЛемещенко, Вікторія Михайлівна2015-12-072015-12-072012Харенко А. О. Маркетинг плодоовочевої продукції сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, В.М. Лемещенко : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 77. – Ч. 2. – С. 86 – 96http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/814Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо продукції плодоовочевого підкомплексу, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації виробництва, зроблено спробу внести пропозиції щодо підвищення її ефективності.uk-UAмаркетингплоди і овочіканали збутуприбутокМАРКЕТИНГ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВСтаття