Харенко, Андрій ОлександровичБурляй, Олександр Леонідович2015-12-072015-12-072011Харенко А. О. Маркетингові дослідження стану та перспектив розвитку галузі свинарства в сільськогосподарських підприємствах / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Вісник ХНТУСГ: зб. наук. праць Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. –Харків, 2011. – Вип. 113. – С. 400 – 408.http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/809Проаналізовано стан та економічну ефективність виробництва м’яса свиней у сільськогосподарських підприємствах, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації поголів’я, визначено потенціал об’ємів виробництва продукції на регіональному рівні.uk-UAсвинарствосільськогосподарські підприємстваприбутокканали збутуцінаМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ СВИНАРСТВА В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХСтаття