Лазарев О.В., Комісаренко Н.О., Фернос Ю.І.2024-12-052024-12-05202214. Лазарев О.В., Комісаренко Н.О., Фернос Ю.І. ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В АГРАРНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 8(13) 2022. С. 116-1262786-4952https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/10719У роботі розглядається професійно-орієнтований підхід у викладанні іно земної мови у процесі підготовки майбутнього фахівця аграрного профілю із урахуванням вимог до нього у сучасних умовах економічного та соціального розвитку суспільства, а також можливість актуалізації цих вимог у сучасній кваліфікаційній характеристиці фах івця в освітньому стандарті. Сучасні кваліфікаційні характеристики фахівця, тобто існуюча модель, найбільш повно задовольняє лише професійні вимоги, в основному соціально-психологічні, але не у повній мірі забезпечують розвиток особистісних та творчих якос тей. І це цілком зрозуміло: професійна і соціально-психологічна підготовка фахівців здійснюється в основному через вивчення відповідних дисциплін та в активній навчально-пізнавальній діяльності студентів, яка повною мірою актуалізується у вищій школі.В ум овах професійно-орієнтованої освіти особистість вільна і несе особисту відповідальність за професійний вибір. Вона йде шляхом саморозвитку, самореалізації та самовизначення.Проблема полягає у розвитку особистісних і творчих якостей молодого фахівця. Труднощі вирішення цієї проблеми пов’язані з тим, що жоден, навіть найбільшгармонійний, освітній процес не може гарантувати вироблення цих якостей. Людину можна навчити ремеслу, дати знання, можна навіть змусити бути моральною, можна врешті навчити методам творчості, однак ці педагогічні хитрощі на зможуть зробити зазначені здатності внутрішнім природним надбанням особистості, тобто іманентним. Тому що прояв цих якостей є не лише соціально-педагогічним процессом, адже він багато у чому зумовлений біологічнимита психологічними факторами, тобто зʼявляються ще на генетичному рівні розвитку індивіда. Тому важливу місію в закладі аграрної освіти виконують саме гуманітарні дисципліни. І їхня ефективність у формуванні компетентного фахівця аграрної сфери, на нашу думк у, полягає в реалізації професійно-орієнтованого підходу, зокрема, в процесі вивчення іноземних мов.Підготовка фахівців, чиї професійні та особистісні якості отримають попит на ринку праці, – головна мета закладів вищої освітиuk-UAПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В АГРАРНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ.PROFESSIONALLY-ORIENTED APPROACH IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE IN AGRICULTURAL INSTITUTION OF HIGHER EDUCATIONСтаття