Семенда О. В.2025-06-232025-06-232025Семенда О.В. Стратегії маркетингової адаптації бізнесу в Україні до умов невизначеності. Norwegian Journal of development of the International Science. 2025. №158. С. 21-27. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.156576063453-9875https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/10941У статті досліджено сучасні підходи до формування маркетингових стратегій адаптації українських підприємств в умовах невизначеності та кризових явищ. Розкрито теоретичні засади побудови адаптивних маркетингових стратегій, здійснено систематизацію ключових підходів до управління маркетинговою діяльністю в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Проаналізовано особливості впровадження адаптивних стратегій у контексті актуальних викликів, з якими стикається українська економіка. Запропоновано комплексну модель маркетингової адаптації, що враховує специфіку функціонування підприємств в умовах постійних змін і високого рівня невизначеності.uk-UAСтратегії маркетингової адаптації бізнесу в Україні до умов невизначеностіSTRATEGIES FOR MARKETING ADAPTATION OF BUSINESS IN UKRAINE TO UNCERTAINTYСтаття