Семенда, Ольга ВолодимирівнаCеменда, Дмитро Костянтинович2021-04-142021-04-142021-01Семенда Д.К., Семенда О.В. Перспективи запровадження моделі D2C електронної комерції в Україні. Інфраструктура ринку. №1 (51). 2021. С.208-212.2519-2868http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7729У зв’язку із введенням карантинних обмежень фізичні магазини закриваються, все більше і більше людей вимушені залишатися вдома, споживачі все частіше купують онлайн. Будь-які зміни спочатку сприймаються як дискомфорт. Але звички змінюються і навіть в самі непрості часи виникають нові форми поведінки. Коли мова йде про дійсно глобальні зміни, які ми спостерігаємо по ходу розвитку пандемії, виникають нові тренди. Особливо пандемія вплинула на технологічну галузь, яка отримала принципово новий стимул. Майже в одну мить велика частина цивілізованого світу раптом перенесла левову частку життя в онлайн. Інтернет врятував багатьох і це відіб'ється на подальшому розвитку віртуальної індустрії. Цифрова трансформація зробила революцію в способах ведення бізнесу. Ефективність прямої до споживчої моделі сприяє подальшому переходу роздрібної торгівлі до Інтернету. Технологія, безперечно, відкрила можливість вирізати посередника способами, які були неможливі кілька десятиліть тому. Компаній, які приймають стратегію прямої взаємодії зі споживачем, стає все більше. У цій статті розберемо приклади зарубіжного бізнесу, що працює в форматі D2C (Direct-to-Consumer) та перспективи його для України.uk-UAспоживачтоварбізнеселектронна комерціяІнтернет-магазинПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ D2C ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІPROSPECTS FOR INTRODUCTION OF THE D2C MODEL OF E-COMMERCE IN UKRAINEСтаття