Нагернюк, Діана Валентинівна2015-12-172015-12-172009Нагернюк Д.В. Теоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможності / Д.В. Нагернюк // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць: спец. вип. Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 470 – 475.http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/1228Виразом конкурентоспроможності підприємства є продукція, яку воно виготовляє. Підприємство є конкурентоспроможним, якщо воно здатне виробляти конкурентоспроможну продукцію. Головним оцінювачем конкурентоспроможності продукції є споживач. Для нього створюються товари, його думка є найважливішою в їх оцінці на ринку, тому привабливість продукції для споживача є головним критерієм визначення її конкурентоспроможності.Узагальнено теоретичні підходи до трактування економічного змісту категорії конкурентоспроможність продукції. Обгрунтовано, що конкурентоспроможність — порівняльна характеристика товару, що містить комплексну оцінку всієї сукупності виробничих, комерційних, організаційних і економічних показників. Формування довгострокової конкурентоспроможності продукції ґрунтується на системі економічних, маркетингових та соціально-екологічних показників.uk-UAконкуренціяконкурентоспроможністьглобалізаціяконкурентоспроможність продукціїТеоретико – методологічні основи розвитку конкурентоспроможностіСтаття