Загороднюк, Оксана Вікторівна2016-04-042016-04-042015-121. Загороднюк О. Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК/ О. Загороднюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 11. - С. 42-52http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/2328Метою дослідження є аналіз особливостей сучасного управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях, обґрунтування необхідності формування системи управління маркетинговою діяльністю та визначення шляхів впровадження системи агромаркетингу в АПК України. Розвиток маркетингової діяльності в агропромислових формуваннях як складна соціально-економічна система має ряд особливостей і значною мірою залежить від дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, а також важелів державного регулювання аграрного виробництва. Сучасні економічні реалії вимагають розробки шляхів вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Впровадження у практичну діяльність сільськогосподарських товаровиробників маркетингового підходу здатне забезпечити швидку адаптацію підприємств аграрного сектору економіки до ринкового середовища і забезпечить його конкурентоспроможність і сталий розвиток.uk-UAаграрні підприємства, управління маркетинговою діяльністю, шляхи вдосконалення, агромаркетинг, функції агромаркетингу, система агромаркетингу, поведінка споживачів.Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПКСтаття