Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Author "Cеменда, Дмитро Костянтинович"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження поведінки споживачів в сучасних ринкових умовах(Молодий вчений, 2018-01) Семенда, Ольга Володимирівна; Cеменда, Дмитро КостянтиновичItem ЛОГІСТИКА ТА ЇЇ РОЛЬ В ПІДВИЩЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА(Молодий вчений, 2021-01) Семенда, Ольга Володимирівна; Cеменда, Дмитро Костянтинович; Семенда, Олена ВсеволодівнаВ ринкових умовах результати господарювання здебільшого залежать від зменшення витрат та збільшення прибутків. На затрати виробництва вирішальний вплив має ціна ресурсів, а на розмір доходів ціна продажу та складські і транспортні витрати. У сукупності всі фактори впливу на кінцеві результати господарювання залежать від організації логістичної структури на підприємстві. Тож за налагодження діяльності логістичних систем підприємств можна розраховувати на успішне ведення аграрного бізнесу. Раціональне застосування інструментарію логістики в сільському господарстві дозволить використати наявний потенціал аграрних підприємств, тому логістика у сфері сільського господарства стає з кожним роком престижнішою. Своєю чергою, збутова логістика у сільському господарстві передбачає доведення вирощеної продукції до вимог державних стандартів. У зв’язку з цим виникає потреба в дослідженні питання визначення економічної вигоди від одного з елементів аграрної логістики – зберігання сільськогосподарської продукції та її продажу в майбутньому періоді з урахуванням низки чинників: варіативності курсу долара до гривні, ризику від часового зберігання, транспортування до місця реалізації, можливі втрати частини економічної вигоди тощо. В статті здійснено комплексний аналіз логістичної складової як важливого елементу ринку зерна. За результатами дослідження встановлено, що чим більші витрати на перевезення, зберігання зерна експортерами до портів або в мережі роздрібної торгівлі, тим менша закупівельна ціна на зерно для виробників. Обґрунтовано доцільність зберігання продукції рослинництва і визначено оптимальні місяці її реалізації.Item ОЦІНКА ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ ТА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА НЬОМУ(Молодий вчений, 2019-11) Семенда, Ольга Володимирівна; Cеменда, Дмитро КостянтиновичItem ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ D2C ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ(Електронний фаховий науково-практичний журнал "Інфраструктура ринку", 2021-01) Семенда, Ольга Володимирівна; Cеменда, Дмитро КостянтиновичУ зв’язку із введенням карантинних обмежень фізичні магазини закриваються, все більше і більше людей вимушені залишатися вдома, споживачі все частіше купують онлайн. Будь-які зміни спочатку сприймаються як дискомфорт. Але звички змінюються і навіть в самі непрості часи виникають нові форми поведінки. Коли мова йде про дійсно глобальні зміни, які ми спостерігаємо по ходу розвитку пандемії, виникають нові тренди. Особливо пандемія вплинула на технологічну галузь, яка отримала принципово новий стимул. Майже в одну мить велика частина цивілізованого світу раптом перенесла левову частку життя в онлайн. Інтернет врятував багатьох і це відіб'ється на подальшому розвитку віртуальної індустрії. Цифрова трансформація зробила революцію в способах ведення бізнесу. Ефективність прямої до споживчої моделі сприяє подальшому переходу роздрібної торгівлі до Інтернету. Технологія, безперечно, відкрила можливість вирізати посередника способами, які були неможливі кілька десятиліть тому. Компаній, які приймають стратегію прямої взаємодії зі споживачем, стає все більше. У цій статті розберемо приклади зарубіжного бізнесу, що працює в форматі D2C (Direct-to-Consumer) та перспективи його для України.